środa, 16 października 2013

PO DRUGIEJ STRONIE TĘCZY...

Hejże joł tu nadaje Michu <Tfu psia mać, kurwa, lol> sry tu nadaje Nazroth! Jak wiecie kręcę pędzlem niczym podjarany Diabeł Tasmański, a zatem coś tam o malowaniu łorhamerów wiem! Postanowiłem, że dziś przekażę część tej wiedzy Wam. Myślicie teraz pewnie "o ja pierdolę - to zajebiście!", ale zajebiście to będzie dopiero za chwilę, kiedy już napiszę o co kam'an.



Pamiętacie jeszcze "W POSZUKIWANIU IDEALNEGO BRĄZU"? Otóż 'Idealny Brąz' doczekał się reszty składu - Army Painer nie przestał kopiować dobrych i sprawdzonych pomysłów Games Workshop i już w Listopadzie na półki trafią nowe Washe <Tfu psia mać, kurwa, lol> Quick Shade'y Army Painter.

Do obecnych:
Strong Tone ... Devlan Mud,
Dark Tone ... Badab Black,
Soft Tone ... Ogryn Flesh,
dołączą:

Red Tone ... Baal Red,
Purple Tone ... Leviathan Purple,
Blue Tone ... Asurmen Blue,
Green Tone ... Thrakka Green,

Największą zaletą nowych Quickshades jest oczywiście cena w stosunku do zawartości. 18ml za 10zł wali na kakało 12zł za 12ml GW. W dodatku jakość Washy (Shade'ów) GW znacząco spadła po wprowadzeniu nowej gamy. Co prawda kilka z nich jest bezcennych, ale kilka okazało się być do cna zjebanych. Army Painter wprowadza odpowiedniki wyłącznie starej gamy GW, a zatem wszystkie Quickshades zachowały parametry Washy - i są zajebiaszcze. 



Skąd ta niezachwiana pewność, że nowe Quiskshades są idealnymi odpowiednikami starych Washy GW? Otóż mam je już na biurku i tak samo jak w przypadku 'Idealnego Brązu' wąchałem, skosztowałem, przetestowałem i mówię jak jest! Dostają moją rekomendację i gwarancję jakości, a dokładne rezultaty możecie zobaczyć tutaj na próbniku: PRÓBNIK
Próbnik można też zobaczyć na żywo w wiadomym sklepie.

Army Painter to bardzo fajna firma, która może i kopiuje wyrzucone na śmietnik pomysły GW, za to wyłącznie te stare i jare! Osobiście życzę im jak najlepiej, ponieważ dzięki nim mogę malować tak jak lubię i tym co lubię - a do tego płacąc mnie, za więcej - Dosia czochra o to swój ryj, a Delma przyklaskuje maślanymi rękoma!

Na koniec, żeby nie przynudzać (skoro już dzisiejszy wpis ma charakter stricte edukacyjny) z dedykacją dla Przemosana 'Black Snake of Alabama' wyrzeźbiony z GS'u na cześć zaszczytu jaki spotkał mnie na liście zapisów z Fire Frenzy... pokryty Adeptus Battlegrey i umaczany w czarnej bejcy AP: Dark Tone! Zamontuję na jednym z moich Herosów i zabiorę do Kozłowa, żeby odpowiednio uhonorować Katowiczan!





Pozdro600!
Nazroth

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz