"A gdy długo spoglądasz w otchłań, również otchłań spogląda w ciebie"
Moce Psioniczne:
- Pięć Dyscyplin Psioniki podzielone wg.dyscyplin z książki 'Thousand Sons',
Corvidae - Precogs: Przewidywanie przyszłości,
Pyrae - Pyromancja,
Pavoni - biomancers: Zdolności lecznicze, Zmiennokształtność,
Athanaeans - Telepatia,
Raptora - Telekineza, Bariery psioniczne,
- Moce losowane przed bitwą (za wyjątkiem Grey Knights), z pośród mocy dostępnych w kodeksach i podręcznika głównego, w zależności od wybranej dyscypliny.
- Możliwość mieszania dyscyplin i mocy z podręcznika w obrębie kilku psioników np: Librarian z mocą z Codex: Space Marines, oraz drugi Librarian z mocą z Dyscypliny 'Pyromancy'.
Misje:
- 6 nowych misji,
- Rozstawienie Dawn of War znika na stałe ze spisu misji.
- Większość misji posiada zfiksowaną ilość tur.
Tereny:
- Mistery Terrain (jak w WFB) dowiadujemy się czy ciężki, czy niebezpieczny rzucając kostką po wejściu w obręb terenu.
- Wybór terenu w ramach rozpiski np. zrzucane bunkry, przenośne barykady.
- Podpalanie terenów miotaczami ognia, losowa długość trwania pożaru.
Walka wręcz:
- Powrót przechodzenia z walki w walkę.
- Ostrzeliwanie szarżującego przeciwnika na BS1 jako reakcja na szarżę.
- Rzucanie wyzwań bohaterami, w wypadku przyjęcia wyzwania ma ono znaczący wpływ na wynik starcia.
- Bronie do walki wręcz mają określone AP np:
* Chainfist AP1
* Power fist AP2
* Power Weapon AP3
Zasady podstawowe:
- Mierzenie wszystkiego w dowolnym momencie.
- Losowy zasięg szarż.
Pojazdy:
- Punkty strukturalne u pojazdów np:
* Landraider 4pkt.
* Rhino 3pkt.
* Stormtalon 2pkt.
- Każdy efekt poza Destroyed, Wrecked odbiera jeden punkt strukturalny.
WIĘCEJ INFORMACJI, oraz DYSKUSJA NA TEMAT PLOTEK
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz